星期日, 五月 14, 2006

今天把原本的论坛给删了,把自己的blogspot放了上来,毕竟有点感情的。不过由于msn space的出现,我竟然在很长一段时间里遗忘了blogspot,所以现在,我要重新拾起“过去”了。 我觉得我是实在没有本事把我单薄的心路给记录在两个blog上面,所以我必须要有选择。当然,结果是,我会继续用我的blogspot。毕竟,它与我是多么有缘,是blogspot带我走进了这个网上日记的世界。 所以,请我的亲朋好友们多来支持了。这是我唯一的blog。 Today I deleted my previous forum and put my blogspot here.I think I still have some feelings for it.Since i started to use msn space,I actually have forgotten the blogspot for a long time.SO now I am picking it up. I feel I cannot record my life separately,I need to choose one.Of course I choose to go on my blogspot.After all,I have some luck with it.It's bring me to this blog world. So I hope all my close friends can come and support me.THIS IS MY ONLY BLOG!!!

没有评论: