星期一, 八月 29, 2005

一直以来,我都以为那些可以结束自己生命的人很有勇气,却一直忽略了,其实那些能够坦然面对生活的人更有勇气。 我一直用不同的角度与眼光看问题,却又忽略了用最原始的人性的观点去看事对物。原来,我的心理年龄还没那么老,至少,我在一些方面的想法还未必成熟,只是,这一点,我才发现! I think at all times that those people who can finish their own life are so nervy,but I always ignore that those people who can face their whole life are more nervy. I used to look at problems with different points,but I lose one way which is most original and humanistic. Actually my mental age is still not so old.At least I still have some immature idea.But now I just know it!

没有评论: